måndag 5 mars 2012

Nya acc

 Basker/Åhlens
Halsband/Gina tricot
Lite nya accessoarer är inköpta. Bland annat en svart basker och ett stort halsband. Även en stor svart filt hatt och gröna skinnhandskar som jag ska inviga nu när våren är på väg på riktigt. Grabbarnas cyklar plockades ut ur garaget i helgen.

Min ork och träningsinspiration har försvunnit med den dryga långa förkylning som jag dragit med ett tag. Jag måste hitta den igen, jag ska ut och kolla på träningsbloggar. Jag brukar alltid vilja träna efter det.

Kram /Marit

5 kommentarer:

mitt liv som jag sa...

Så fin du är!
Ja det kan vara jobbigt att komma igång med träningen igen efter sjukdom, men snart ska du se att du är i full gång igen. Hoppas att du kunnat återhämta dig lite under helgen! Kram Jennifer (så fint ditt förra inlägg var)

Tidsmästarinnan sa...

Hej Marit! jag läser ikapp lite här inne hos dig, mycket inspiration och jättefina rader om din vän Fia.
Jag har också varit förkyld och eländig ganska länge, mjukstartar nu med raska promenader så får vi se.
Vad snygg du är i coola accessoarer, nu blev man ju inspirerad igen :-)
Stor kram
Susanne

Hemma på Sjuan sa...

Så fin basker, har tänkt köpa en länge men jag passar inte så bra i den tyvärr.
Beklagar din väns sjukdom.
Min morbror och en granne gick bort för några år sedan i denna hemska sjukdom.
Önskar dig en skön vecka, kram Suss

Träna, träna,träna och hälsa sa...

Love halsbandet! Klart du kommer hitta inspiartionen igen, det går upp o ner för alla! snart kör vi igång med uteträningen på onsdagar iaf så lovar
jag du hittar den då iaf!!:)

Emmas idéer sa...

Tjena bruden!

Visst är halsbandet fint? Köpte mig ett sånt när vi skulle iväg på kryssing för ett tag sedan & nu används det flitigt.

Kramar Emma