måndag 12 mars 2012

Matta och en liten skada

 Jag har en matta hemma på prov från jobbet. En trasmatta i multifärger. Men njaaa, jag vet inte ja. Tror den åker tillbaka.
Det har varit en händelserik helg på alla vis. Coolaste Looren gick och vann mello och jag och mitt lag spelade match på lördagen. Trodde jag hade stukat ett finger men när jag vaknade på söndagen så kände jag att det gjorde lite för ont och handen var lite för svullen. Jag och mamma åkte in till akuten igår em och kom hem sent med en gipsad hand..... :-( Nåt jäkla ben var av ovanför knogen vid lillfingret.

F**K liksom. Jag som tränar som sjutton här hemma just nu. Det är ju bara att glömma kettlebell i 3 veckor så länge gipset sitter på. Men plankan kan jag nog köra, och grodhopp och utfall. Undrar om jag kan springa? Det måste jag testa, jag är hemma från jobbet den här veckan iaf, sen får jag känna efter.

Kram / Marit

8 kommentarer:

LIVSGLITTER sa...

Vilken otur du haft! Krya på dej!!! Tycker mattan ser mysig ut ja ;)

Frida sa...

Nämen stackare, krya på dig. Tyckte också mattan var fin. Trasmattor är väl det nya nu :-) Kram Från Frida

Mitt skabbiga chica hus sa...

Men fy vännen! Så typiskt!
Jag tycker du ska köpa 2 trasmattor i jeanstyg och tråckla ihop med hampa istället. Känns mycket mer Marit än multifärgat;-) Lagerhaus har större än Åhlens, 190 långa.

Kram och krya!
Mia

Jane, Lyckliga Hem sa...

Vilken nedrans osis. Ta det lugnt och låt det läka, lättare sagt än gjort:)
Så glad över Loreen´s vinst, klart bäst.

Ha det gott! Kram Jane

Anonym sa...

Ser ut att göra ont i den tassen
:-(

Hoppas Du kryar fint nu då, men det gör en Tiger som Du!!Mmeeow bara, så ska Du se att Du e back on track snart!

Happ, nu ser man att Du kör grodhopp också för att vara så där snygg, undrar just vad alla ska säga här hemma när jag börjar hoppa groda också! :-)Haha

Dont forget, Your my inspiration!!
:-)

mitt liv som jag sa...

Äsch vilken otur, jag hoppas att läkningen går fort och att du hittar någon träning som passar bra trots gips och skada. Kram Jennifer

Mattor sa...

Mattan blev väldigt fin :)

Engsroom sa...

Men vilken otur du har! Krya på dig! Kram Ella