onsdag 28 december 2011

Nyårsklänning






 OM jag bodde i storstan skulle jag handla min nyårsklänning på Monroe. Mysa runt där i butiken och ta ett dussintal klänningar med mig in i provrummet.
Efter att ha hittat "the one" skulle jag sätta mig på nåt mysigt ställe och dricka vin........ det blir ju liksom inte samma sak att sitta och klicka hem en nyårsblåsa på nätet.

Jag har fixat en fest med alla barnen på nyårsafton det här året, varför skulle inte dom kunna vara med? Vi har hyrt lokal och caterat mat. Nu sitter jag och filar på lite lekar till kvällen. Sen blir det ju såklart disco och fyrverkerier. Vi blir ca 20 vuxna och dubbelt om inte fler ungar, helt galet med andra ord :-) Barnen längtar jätte mycket. 
Detta är min absoluta drömklänning all time high. Den kommer från Herve Leger. Den ska nog inte vara vit om jag ska ha den. Svart eller nån annan färg passar mig bättre. Annars spiller jag väl nåt glas rödvin på 10000:- klänningen.

Måste tillägga att jag inte vet alls vad jag ska ha på mig..... :-)
Vad ska ni ha på er, och vad ska ni göra?

Kram /Marit

4 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Nummer ett och fyra är ju bara sååå snygga....Nä jag har ingen aning vad jag ska ha på mig än...men vi ska fira med vänner, hemma i en väns etta så det bli mysigt;) Kramar ifrån mig

Anonym sa...

Glitter glitter:)! Ettan bäst enligt moa:)! Här blir d lugnt nyårsfiras, en natt på hotell med lilla familjen min:)! M massa god mat, bad o fyrverkeri.. Dressen blir en svart Fransa tunika:)! Gott nytt år till er! Era planer låter ju så roligt! Kram, jecka Finland

Krusidull sa...

Alla blåsorna urläckra, skulle gärna mingla runt på ngt flaschigt party i ngn storstad. Men eftrsom jag skulle skrämma slag på alla gästerna i en sådan klänning så blir min outfit för kvällen bästa myspys overallern i flanell med bruns björnar på och uppkrupen i soffan... OBS väldigt självvalt.
Kram
Kruisdullan

VILLA RUT sa...

Men så roligt med fest för barnen :). Uppdatera gärna sedan med bilder och tips, kan bli så att jag snor denna idén till nästa år ;). kram och tack för fin blogg