torsdag 29 december 2011

Lite nytt i garderoben



 Jag brukar inte jaga runt och leta på reorna. Vill ofta ha nyheterna för säsongen. Men den här gröna tröjan från Åhléns, Wera har jag kikat på sen den kom in. Varm och skön i ull blandning, ord pris 499:- rea pris 249:-
Har även köpt mig ett par nya jeans från Tiger. Jag har aldrig haft ett par från det märket förut, men gillar dom mycket. Dom är bara satans tajta nu i början innan man "gått in" dom. Jeansen var inte på rea dock. Hårringen i silver kommer från Glitter och kostar bara 40:- Tipselitisp :-) Finns även i guld.
 Idag sa vi hej då till vår nya lilla kusin, Tuva. Magnus syster Millan och hennes Tobbes lilla tjej som snart blir 2 mån. Dom reser hem till Göteborg idag. Så synd att dom bor så långt bort, jag älskar att snusa på bebis. Åhhh vad sugen jag blir.... :-)

Kram /Marit

13 kommentarer:

Martina sa...

Tjusigt! Tack för tipset om glitter! :)

/ Martina

Hedvigochjag.se sa...

Just do it ;)

Anonym sa...

Hej Marit! Jag undrar om den snygga klänningen du hade på bilderna från julafton finns i butik nu?

Kram

Sofia

Marits vita skrin sa...

Jepp sofia.

Den blåa klänningen finns i butik nu. En av dom första vår nyheterna, finns även i grått och coral.

Kram / Marit

Johanna Stålros sa...

Underbar tröja- den ska jag spana efter..Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!! Kram Johanna

Anna-Malin sa...

sååå fin du är!!

skorna är av märket ROKIN och jag köpte dem på
Spirit. det allra mjukaste finaste skinn. ord.pris är 2700.- men på halva kändes det lite lättare ;)


stor kram.

Anonym sa...

Tack för svar! Då ska jag ta en titt! Jag gillar din stil, tycker du klär sig så snyggt.

Sofia

Marits vita skrin sa...

Tack söta Sofia :-)

Kram / Marit

Unknown sa...

Passar på att önskar dig ett gott slut på detta året och ett spännande 2012.

♥ Må så gott & va rädd om dig! ♥

Kram Camilla

Livet är Underbart sa...

Ja, man blir lite sugen igen. . .

Tittar in redan nu och önskar ett gott nytt år! (har hela huset fyllt med gäster så det lär inte bli mycket surfande i morgon kväll=)

Ett riktigt riktigt Gott Nytt År!

kram Jenny

C De-sign sa...

Tack för det här året! Jag vill nu önskar dig ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR 2012! Kram fr C

Jes/Vita villa vila sa...

Hej fina Marit!

Kikar in och vill önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Tack för all fin inspiration du bjudit oss på i år, ser verkligen fram emot ännu ett bloggår med dina vackra bilder & härliga inlägg!

KRAM Jes ♥

Kviddevitt sa...

Så jäkla snygg du är! Tack för att du inspirerar. Alltid! Glitter it is, så snart jag får möjlighet.

Ett gott 2012 till dig. Kramar!