tisdag 29 november 2011

Emma S

Snygga snygga kvinna, den där Emma.

Hon ser på riktigt ut som en nyponros fast hon är 43 år. (haha, jag och Hensh ser ju helt likbleka ut bredvid henne, måste köpa hennes färgade dagkräm)


Det här är mina absoluta favoriter inom Emma S serien. Cleansing Washen, Facial Mist och Enzym peeling. Älskar att ingenting från Emma S inte innehåller några parabener eller mineraloljor.


Dessa 2 produkter fick vi av Emma idag. tror nog dom kommer att bli stora favoriter också.
Välkommen in på Åhléns så hjälper vi dig att hitta dina favoriter bland Emma S för att få en vacker hud eller mjuk och väldoftande kropp.

På Söndag den 2:a advent tänkte jag och min vän Magda ha lite loppis hemma hos henne. Ni som bor i närheten får gärna komma. Vi bjuder på pepparkakor och glögg. Magda bor i närheten av Susanne (me and Alice) om ni varit på hennes loppis på sommaren. Maila annars så får ni vägbeskrivning. Maritsvitaskrin@live.se

Nu ska jag ladda och packa lite för imorgon åker jag ner till min bästa Ellie för att titta på Melissa Horn på Cirkus i Stockholm.

Kram /Marit

5 kommentarer:

Anonym sa...

Marit, du ser VELDIG fresh ut selv du! :) Hørtes ut som gode produkter. Det er viktig at ansikt som Emma gjør sitt til å sette fokus på rene produkter! Kjempebra! Ha en fin dag, Marit- Melissa Horn, åh hun er så dyktig! Min favorittavslapningsmusikk. Klem Tonje/Norge

Anonym sa...

Ja visst är hon fräsch och väldigt trevlig!
Köpte några av hennes produkter på Åhlens i stockholm i höstas när hon var där. Man fick personlig rådgivning av henne. Folk stannade och ville fota henne men jag var ju lite feg för att fråga förstås;)....ångrar mig nu:/

Produkterna är ljuvliga så jag måste in nån dag för komplettering, kanske på söndag när ni har loppis då!

Kram Lena

Radhusdrömmar sa...

Ja Emma lyckas nästan alltid se fräsch ut, men jag läste på hennes blogga att hon precis varit i Dubai, så det är nog därför hon är lite brun. Du ser ju alltid så fräsch och glad ut också :)

Har tänkt köpa ett par av hennes produkter och prova, får ta och göra det.

Hoppas att du får en trevlig tur till huvudstaden och att konserten är bra.

Kram Johanna

ansku sa...

Måste nog ta och prova hennes produkter! Har kört fast med Clinique, Dior, Lancome, Biotherm.. aldrig fel att prova något nytt, kanske ska önska mig något från Emma S i julklapp ;) Och komplettera sen själv..

Vi ska till Kupolen och Falun på söndag är planen, kanske svänger vi förbi på er loppis oxå ;)

Kram på dig snygging

Ansku

Elin sa...

Har funderat på om det här är bra produkter o om man kanske skulle testa.. nu behöver jag väl inte fundera längre :P
Tokbra att de inte innehåller massa skit som många andra produkter gör. Ofta även de som är snordyra och man tror gör gott visar sig ibland innehålla massa oönskade ingridienser..

Du ser ju förresten tokfräsch ut själv med, som vanligt :)