torsdag 13 oktober 2011

Jul på Åhléns










Jepp, idag har vi packat upp julen på vårat varuhus. Nu är det jul här i vårat hus..........

Jag tycker folklore kudden högst upp är superfin. Varianten vi hade förra året tog slut snabbt. Vitt, trä, folklore, rött, pälsdetaljer och lite horn, det är en riktigt snygg jul tycker jag.


Idag efter att jag packat upp jul inredning hela dagen hade jag ett väldigt trevligt möte med Hanna som jobbar som marknads chef på köpcentrummet där jag jobbar. Hon vill att jag ska bli Kupolens (köpcentrummet) bloggare. Min blogg kommer att ligga kvar på samma adress, min bild och länk kommer att finnas på hemsidan. Och ni kan vara lugna inget kommer heller att förändras med bloggen.


Hon letade efter en glad tjej i 30 års åldern, (och det är ju jag nu) med barn och som är intresserad av både inredning och mode, det är ju moi :-) som man kan förknippa sig med.

Jag känner mig jätte glad och stolt eftersom hon letat ett tag men inte hittat nån som passat enligt henne. Tills hon träffade mig!!!! Jag kommer antagligen hjälpa till lite vid stora evenemang i Kupolen också. Jätte roligt tycker jag :-)


Och förresten, HM klänningen är påväg hem till mig så jag får känna och klämma lite på den, tack för hjälpen kära ni. Jag tycker jätte mycket om all hjälp jag får av er.


Kram Marit

10 kommentarer:

Moodboardwithflowers sa...

Heja heja!! du kommer att passa som handen i handsken!! Vilken egoboost det måste vara!!

VM är det bästa... lätt! På stadium sa vi merch..( läs mörsch) på lindex dekoratör.. egentligen är min korrekta titel store visual merchandiser. Invecklat

Jessica sa...

Hej, visst är det lite mysigt med jul! Fast det törs man nästan inte säga :)
Åhléns brukar ha mycket fin inredning, vilket kul ställe att jobba på!
må gott,
Kram Jessica

Anonym sa...

Så kul det låter, Grattis! Kolla Halens såg en liknande klännning för 399 kr!/Susanna

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Ohhhhhh! me like x-mas..
super snygg är den översta kudden , synd bara att jag inte har plats för fler känns det som..kanske ska byta ut några..
kram

Brunkullan sa...

Wuuuunderföööl:) Kudden måste jag bara ha, får snabba mig!

Det andra skulle heller inte nobbas.
Grattis till nya uppgifter också! Superskoj. Kommer passa dig perfekt.

Kram Susanne

Hem och Lycka sa...

Vad skoj, grattis!! Kram Mia

Livet på Sjögård sa...

Vad roligt, grattis :)
/Jenny

ansku sa...

Vad kul! Klart hon vill ha dig!!!!!

Kram

Ansku

Radhusdrömmar sa...

Grattis!! Låter ju perfekt. Du är duktig!

Kul med klänningen, jag tycker den är snygg. Några rader med pärlhalsband till och så Carrie knut :-)

Ha en fin helg!

Kram
Johanna

Fiffiga Systrar sa...

grattis till uppdraget! älskar jul, älskar åhlens sortiment och framförallt är jag svag för stickade kuddar!! Önskar en fin fin fredag! Kram från oss elin och emelie