onsdag 7 september 2011

Pokal glasen

Jag gjorde ju ett inlägg för längesen om dessa Ikea glas som jag inte var ensam om att vilja ha tillbaka i Ikea sortimentet. Jag mailade mitt inlägg till inköp på Ikea och jag ringde faktiskt även till dom. Jag svor lite här hemma och undrade hur svårt det skulle vara att få tag i Ingvar Kamprads mail adress.... skit svårt skulle det visa sig.

Men nu var det nån gullig bloggläsare som sa att dom fanns i varuhuset igen. Stämmer det? Jag hittar dom inte på hemsidan. Men det vore väl bra om det kunde vara sant. Finns det nåt snyggare vardagsglas? Gott att dricka både Tisdags vinet och morgon juicen ur.


Kram /Marit

13 kommentarer:

Mona Christin sa...

Hei.

Så bra. Det var på tide. Jeg kunne ikke vente og fant mine på Rusta...

Klem Mona C

Anonym sa...

Jag hitta också på Rusta...men när jag kom tillbaka och skulle köpa flera var de slut där också. Så hoppas värkligen att de har fått de på Ikea igen.

Vackra Vita Ting sa...

Ja hoppas verkligen de kommer tillbaka!
Kram
Paula

Lantligt i smultronbacken sa...

Hoppas att det stämmer, men det låter lite för bra för ikea brukar inte ta tillbaka något som har utgått. Men hoppas gör vi. Jag köpte mina på Rusta och där finns de iaf kvar till ett väldigt bra pris.

Kram Teres

Casa bianca di Mia sa...

Tokälskar de glasen!!!
Då blir det en tur in till Rusta imorgon, tror jag! ;)

Tack för efterlysningen och tipset!
Mvh Mia

Moodboardwithflowers sa...

tjoooho... ja de kommer i okt/nov!

Anonym sa...

Dom finns inne redan nu. Jag köpte själv sex st i Göteborg i söndags. 9 kr/st, Perfekt!

Inredningsgalen sa...

Man kan ju hoppas, för de var verkligen snygga!

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Ja har en hel drös men vill ha fler då några blivit kantstötta! Använder dom både till frukostjuice och middagar ;)

Kram

Anna sa...

De finns även (eller ha funnits)på Rusta till ett bra pris!
Kram

Anonym sa...

De finns även på Clas Ohlson =) 3-pack för 99 kr.

Johanna sa...

Inköpta idag på Ikea i Helsingborg! 9kr styck och mycket finare än vad ja tyckte att Rustas var. Rustas hade så vassa kanter!

Tack för en fin blogg & vad söt du var i lugg!

//Johanna

Karro sa...

Glasen finns inne även i västerås :) Fantastiskt att nått så bra kan komma tillbaks! =)