tisdag 27 september 2011

Påfyllning

Förra året fick jag torkad svamp av en bloggläsare som heter Jenny. Idag kom hon in på jobbet igen. Gulliga Jenny, tusen tack. Jag hann ju inte tacka dig heller, du är snabb att gå. Hittade inte din mailadress så du får ett stort tack här istället :-) Ska hälsa tack från Mange också.


Fick en kommentar från en som tyckte det hade blivit för mycket mode på bloggen. Jag har hört flera som sagt att dom vill ha mer mode istället. Det är svårt att göra alla nöjda, jag skriver och visar det som intresserar mig mest för stunden. Och nu är det höst och på hösten är ju verkligen modet som allra bäst enligt mig. Så därför är det nog lite mer kläder och mode i bloggen för tillfället. Och det just nu står det lite still på inredningsfronten hemma också.


Vad tycker ni andra?

Kram /Marit

23 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Jag älskar ju inredning och bakning och inte alls mode. Men jag tycker att man ska skriva om det man vill och inte bara vad läsarna vill ha. Och tur är det väl att vi är olika, tänk om alla gick i lika kläder.

Smaken är ju som baken;)

Kram Teres

Trasselbacka sa...

Jag gillar inte modebloggar men jag är fullkomligt såld på DITT mode! Så för min del så önskar jag ännu mera höstmode just nu! Inredningen tar sen när juletiden närmar sej! ;o)

Och läderbyxorna är en keeper. Jag skulle när som helst lägga den summan på dem om jag skulle ha så mycket överlopps... Tyvärr har ja ju inte det...

Så mera mode, eller vad du känner för. Jag har blivit en trogen läsare va du än skriver!

Ha det bra!

Unknown sa...

"Moda" på bara! Det är så kul med kläder. Inredning får vi ändå överallt....

Kram Anna

fem barns mamma sa...

Det är din blogg, du bestämmer:-)
Jag är egentligen inte så noga med att följa modesvägningar, följer inga modebloggar osv., men tycker ändå att det jättekul att läsa ALLA dina inlägg!

Kram Emma!

Radhusdrömmar sa...

Jag tycker du har en skön mix av det som jag gillar. Dvs inredning och mode och lite barn, smink och tips på det :-)

Jag har försökt att få tag i den gröna klänningen från frk nu i hela Sthlm.... den är slut överallt i stl xs. Verkligen fin, tack för tips. Tydligen kanske den skulle komma in igen. Ska försöka få tag i en då.

Kram!

Annas vita hus sa...

Herregud, fortsätt att skriva om det som intresserar dig! Vill de läsa om mer inredning får de väl bläddra i arkivet! :)

Mitt skabbiga chica hus sa...

Jag tycker ingenting. Jag tycker bara om dig, som du är.

Skriv om vad som faller dig in! Jag läser ändå även om jag aldrig skulle våga visa min röv i par skinnbrallor:-)

Kram!
M

Radhusdrömmar sa...

Åh vad gullig du är. Vill så gärna ha den gröna. Provade en svart idag i XS och den satt bra. Brukar egentligen ha S eller M i kläder, men denna verkar vara stor i storleken. Vore jättesnällt om du vill kolla. Jag kan sätta in pengar på ditt konto i så fall.

Tusen tack!!

Kram Johanna

Min mail: johanna1974@hotmail.com

Anonym sa...

Vilken tur att du ville ha påfyllning! Vill inte störa
dig på jobbet! Jag tycker att det är roligt att läsa allt du bloggar om. Många kramar / Jenny

Unknown sa...

Din blogg - dina val!
Skillnad på modebloggande och på att skriva om mode.
Du gör det på ett bra sätt!

Keep up the good work!

Frida Bieberbach sa...

Jag gillar din kombo Marit!

Kram Frida

Moodboardwithflowers sa...

Jag ser inte dina inlägg som modeinlägg utan störtsköna tips om snygga outfits. Med värme och omtanke. Och självklart har man perioder då man tycker det ena är roligare än det andra. Jag är oftast åt inredningshållet eftersom jag jobbar med kläder... Keep up the good work honey!

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

det är bra med lite gott och blandat=)
Vilken super snäll bloggkompis du har..
kram

Anonym sa...

Gillar din blogg precis som den är! Och jag gillar abslout när det kommer lite "dagens" som inspirerar! Ha en fin onsdag!

ansku sa...

Jag tycker också du ska skriva om vad som faller dig in. Jag läser iallafall!!!!!
Igår läste jag mig ikapp här. Vad f*n är en tisha tänkte jag också ett bra tag sedan,.. fast jag fattade fort att detta var t-shirt. Tack vare Dig och Kviddevitt.. ;) Kram på dig

Anonym sa...

Hej Marit!
Du ska naturligtvis blogga om det DU känner för :)
Ha det gott!!
/Madde

Anna sa...

Tja!! Gulligt det där med gåvor från någon man inte känner. Jag hinner inte ens ta hand om dem jag KÄNNER, men men. Imponerande! Du, läste här att du eftersökte tips mot halsont. Echinagarde kan jag verkligen rekommendera om man vill ha direkt effekt. Sen är ju ff min favorit Aloe vera gel som funkar på lång sikt. Men som sagt echinagarde i dunderdos flera gånger om dagen!! Lycka till!!

Fru fix och trix sa...

Hej!
Angående problem med radbrytningar osv så har även jag jättemycket strul nu med blogspot och att göra inlägg. Det verkar som att den gör som den vill....helt galet!

Tack för trevlig blogg, by the way....:)
/Maria

Loosefit Living sa...

Jag älskar dina mode-inlägg så tycker absolut du ska fortsätta med dom! Som flera andra redan påpekat, DIN blogg - ditt val. :)

Ha en fortsatt bra dag!

Maria

rustik charm sa...

Jag tycker du ska skriva om det du vill. Som sagt, man kan inte göra alla nöjda och det är din blogg.

Ha en fin dag.
Kram Kristina

ANNIKA sa...

Du har en härlig blandning.
Mode är kul så fortsätt som förut.
Det är din blogg och det ska ju spegla dina intressen inte andras.
Jag besöker bloggen för att den är som den är...nu.
Fortsätt som förut .
Lycka till i fortsättningen !
Lita på din känsla och bloggen är ju DU.
kramisar ANNIKA

Julias vita drömmar sa...

Älskar din blogg precis som den är, jag är ju inget modelejon som du sett...men det känns uppfriskande med de som faktiskt är det som du :) Du är bedårande vacker och har kollen.

kram/Julia

Villa Carl Larsson sa...

Precis som alla andra skriver här är det ju din blogg och därför du som väljer innehållet. Visst kan det vara roligt att blogga om det som andra gillar också, men din blogg har en härlig blandning av både inredning och mode. Jag gillar båda. Måste säga att du bloggar om mode på ett sätt som egentligen ingen annan gör. Jag är inte så förtjust i modebloggar, men jag gillar din blogg! :)

Kram Josefin