fredag 30 september 2011

Nytt halsband


Min kollega Hensh köpte ett halsband till mig när han var i Stockholm förra helgen. Det var en sen 30-års present. Och jag tokgillar ju skinn just nu så det passade ju alldeles ypperligt. Hensh är den roligaste människa jag vet och jag skrattar jätte mycket varje dag på jobbet. Vi har samma perversa humor :-)

Hensh är också otroligt duktig på sitt jobb och han inspirerar mig varje dag.


Halsbandet kommer förresten från Cos.

Hensh gör en Lantliv pose hemma hos mig, knäpp-Hensh. Gud vad jag skrattade när han skickade den här bilden på facebook som han tog i smyg hemma hos mig.


Underbart skön ledig Fredag. Vi har byggt om på vårat varuhus i 2-3 veckors tid och det har varit långa dagar och hårt jobb. Det kan nog vara därför min envisa halsont och förkylning håller i sig. Men bra blev det. Vi har fått en helt ny skönhets och modeavdelning.


Kram /Marit

6 kommentarer:

ansku sa...

Gokväll!

Vilken fin bild på söta dig!! Och vilken skön kille din arbetskompis verkar vara :)

Vi planerar en tjejresa till Borlänge/Falun någon gång i November.. Härligt och se hur ni fått det på Åhlens sen..

Kram och ha en go helg!

Ansku

Moodboardwithflowers sa...

skitsnyggt! du kan bloppa det sen så köper jag det ;)

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Hihi! Han lyckades bra med att härma din bild!!! Humor är den bästa egenskap man kan ha!! Och det besitter han onekligen!
Och vilket snyggt halsband!! Blev genast lite pysselsugen och fundersam om jag kanske kan få till något liknande!!
Ha en skön helg! Kram!

Julia sa...

Jag älskar oväntade presenter! Så fint halsbandet var :)

Radhusdrömmar sa...

Snyggt halsband. Lite ovanligt.
Skön bild, kul att han tog den utan att du visste :-)

Ha en bra start på veckan

Kram Johanna

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Go kväller!!!
Ursnyggt halsband... Och nya frissan :)
Jo jag undrar lite vart kommer ert nya golv ifrån ? Och så skulle jag låna en bild på ert super snygga proppskåp, då kom din lilla varningsruta upp så smart hur gjorde du den ? Jag tänkte visa en händig kompis proppskåpet, men jag kan skissa upp se...
Varm kraaaam Linda