onsdag 27 juli 2011

Köket








Hej.


Vilken underbar dag vi har haft idag. Jag och min bästa vän, Carro, hennes son Max och mina pojkar har åkt till sommarstugan igen. Mange fick vara hemma eftersom han har jour den här veckan med brandkåren.

Vi har metat på kvällen, vi fick 6 aborrar. Så imorgon, kära vänner, ska jag och Carro rensa fisk ute i vildmarken. Gode gud, hur ska det gå.


Visar lite fina köksbilder från Anna-Malin och Johans hem idag. Johan bodde i huset innan Anna-Malin kom in i bilden. Och precis som det var för mig och Mange så ändrades allt när hon kom ;-) En stor utbyggnad gjordes på den lilla timrade stugan och huset är nu mer än dubbelt så stor. Det ni ser på nedersta bilden är den delen som är utbyggd på huset.
Innan vi kom på besök hade Johan beklagat sig lite över att om Marit kommer så får Anna-Malin bara ännu mer idéer som måste göras, och mycket riktigt, visst blev det så.


Kram /Marit

4 kommentarer:

rustik charm sa...

Hej Marit.
Så fina bilder:)Verkligen ett fint kök. Vet du vart barpallarna/stolarna är köpta?
Ha en fin kväll.
Kram Kristina

Lilla huset på prärien sa...

Åh vad fint! Kul att du visar. Gillar också din outfit där på lördagen - störtsnyggt :)

Kram Jenny

Veera sa...

Fint kök och fint skåp :)
/ Veera

Jennie-Inredningsglad småbarnsmamma sa...

Ni har det galet fint. Precis min stil ett av de snygagre och hemtrevligare hemmen jag sett!