onsdag 13 april 2011

Grönt är skönt

Tisha/Solo, Byxor/Åhléns, Skor/Scorett




Hej alla söta!

I vår tänker jag våga mer färg än tidigare. Annars brukar jag vara ganska feg med färger. Men nu tänker jag vara lite modig med rött, grönt och gult nu när värmen kommer. Extra snyggt om man fått lite färg på sig också.


Kram /Marit

Tillägg: Det är nåt allvarligt fel på blogger, det blir konstiga mellanrum här och var. Jag hoppas jag inte är ensam? Jag vill få bort det här problemet nu. Ska man höra av sig till blogger kanske?

9 kommentarer:

På Nylund sa...

Ja,visst är det fint med färg? Den gröna färgen var jättefin.

Kram Daniela

Lantligt i smultronbacken sa...

Jag tror att vi alla har samma problem med blogger. Tråkigt att de inte har åtgärdat det än, har ju varit länge nu.

Tack för tipset angående de otroligt fina bäddsetet i jeans från Åhlens. Jag var ner och köpte två på rea och ska bädda i dem nu när de är tvättade.

Kram Teres

HOUSE OF SVEA sa...

Så fint! Ja grönt är snyggt tillen solbränna =).

Vilket fint reportage det är i Lantliv, ni har verkligen ett fint hem!

Kram Anna

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Så snyggt med färg och det var riktigt snyggt med grönt. :) Har sett en turkos och en korallfärgad tröja som jag vill ha från just Åhléns. :) Ha det gott. Kram

Villa Carl Larsson sa...

Supersnyggt! Du passar i grönt. Allt klär en skönhet :)

Kram Josefin

TIDSOPTIMISTEN sa...

Jättefin grön skön tröja och kul att du vågar med lite färg, har lite problem med det själv det blir mest svart, vitt och beige....hmmm.

Det där med radbrytningarna kanske är nåt man kan fixa under "inställningar" och "formatering", eller så fixar du det i HTML verisionen av inlägget, förhansgranskar det och sen publicerar det. Vet inte om du fattar vad jag menar eller om det funkar ;)

Kram F

Barn & Inredning sa...

Grönt är min favorit färg....Love it!! Och du som är så färg stark i dig själv, fångar denna färgen ypperligt!! Och på sommaren finns det inget som är frächare än när huden är gyllenbrun och man tar på sig en färg klick.

Tuuuuusen tack för din komplimang om min tavla...ååå så glad jag blir.
Många kramar till söta du

Erika sa...

Snygg! Är lite inne på grönt i inredningen till sommaren.
Kram

Erika

Eva sa...

Hej!
Hittade hit tack vare Lantliv och Me and Alice-blogg.

Jag har lusläst reportaget och gillar verkligen allt hos er- ni verkar vara supermysiga människor. Jag har redan lånat lite idéer jag fick.. Det jag går och funderar på är om jag ska göra likadant med vaxduken på bordet.. Men vi har ett bord som är 3 meter - det ser kanske konstigt ut..

Ja, ja - jag har också problem med bloggen och mellanrum - det är så gräsligt irriterande...blä!

Trevlig helg!