fredag 7 januari 2011

Vinnaren!

Jag vill inte alls släppa ifrån mig väskan..... konstigt va?
Och nu sa Erika att dom var helt slut i butiken :(
.
Idag får ni tyvärr hålla tillgodo med en blixtbild. Men vi har varit i skidbacken hela dagen med grabbarna som provat slalom första gången. Dom var så duktiga och åkte liften själva, tom lilla Levis (stolt mamma). Och det var så mörkt när vi kom hem så blixt fick det bli.
.
Erika har dragit en vinnare....... Mathilda med bloggen Sweet colorful Stort grattis till dig. Maila din adress till mig så kommer snygging-väskan på posten.

Tusen tack alla 235 st som var med och tävlade, jätte roligt att så många vill vara med och tack för alla snälla goa hälsningar om mig och min blogg. Jag blir verkligen jätte jätte glad och rörd att så många tycker att min blogg är inspirerande och fin, tack alla.
.

Kram /Marit

5 kommentarer:

Brunkullan sa...

Grattis till vinnaren:)
Och de kanske kommer in i butik igen, så du (och kanske jag tom!) kan skaffa en egen sen!

Susanne

Unknown sa...

Jaaaaaaaaa! Jag vann! Åhhhh. Vad härligt! TACK! Detta gjorde min dag ;)

Jorid + NOE Blog sa...

Gratulerer til vinneren! :))

Håper du mår fint i sverige!
God helg!
Klem Jorid

Dessie sa...

Grattis till vinnaren och tack för en trevlig tävling!

Kram Dessie

Vita rosor och förgätmigej sa...

Grattis till vinnaren!

Vilken fantastisk blogg jag ramlade in på såhär på lördagsförmiddagen. ;0) Blir helt tagen av alla fina bilder!

Kram/ Anna