fredag 26 november 2010

Sötis

Sötaste mjölkflaskorna från Bryssel
Stooor kaffekopp (eller the kanske) köpt hos Helena Skarp, Uthuset.
Keramiken är gjord av duktiga Borlänge bon, Daniel Eriksson.
Kuddar från Åhléns och Himla
.
Ingen ny tapet i sikte, jag köper ju bara skor för mina pengar, ;) Men gud vad jag drömmer om min tapet från Anna Dove som jag visat er tidigare.
.
Åh vilka fina små pepparkakshus Julia och hennes barn hade gjort. Jag tänkte på förra året när Mange gjorde hus med barnen när jag var och jobbade. Då blev jag lite sur när jag inte fick vara med på det roliga. Mange borde väl känna mig bättre än så, va? Men jag dolde det väl. Ingen märkte att mamma var avis. Men jag tänker vara tidig i år, haha.
Kram /Marit

3 kommentarer:

Kamilla sa...

Sicka söta små flaskor!

Ha en skön advent!

Kramis

NerbyKatta sa...

Älskar den fina kaffe/themuggen!
Önskar dig en mysig 1:a advent!
Kram Katarina.

Anonym sa...

väldigt söta flaskor! och underbar kopp!
SKulle också vara vis om inte min sambo bjudit in mig till baket :D
Ha det fint!
Pernilla