fredag 13 augusti 2010

Till salu

Tack för alla söta kommentarer om min brandfarliga lampa som en av er kom ihåg;) Mange skrek ju rakt ut först när han fick se den. Brandman som han är. Men än så har lampan inte fattat eld.

Brorsan och hans familj har köpt ett nytt hus så därför ska dom sälja sitt gamla. Bjuder på lite bilder därifrån idag.









Bilderna har jag lånat från Hemnet och vill ni se mer av huset kan ni gå in här.
.
.
Jag vill också passa på att tacka för awarder som jag får. Jag har dock valt att inte visa awarder av layout skäl *fjantig* på bloggen. Jag är lite petig över hur bloggen ser ut. Men jag blir lika glad för dom ändå ska ni veta. Tusen tack
Sköna Fredag, bästa dagen på veckan. Ikväll blir det nog grillade revbensspjäll med recept från Leila som är en favorit här hemma.

Kram /Marit

9 kommentarer:

Malmkakan sa...

Vilket snyggt hem bror din har. Om jag inte missminner mig så har du visat bilder därifrån förut...
Det blir nog lättsålt för dem.

Längtar efter att rostiga M o & + stolarna flyttar hem till oss. De är redan utplacerade här hemma i mitt huvud, hi, hi...

Nu reser Fam Malm tillbaka i tiden över helgen, Medeltidsdagar i Arboga.
Vi hörs via mail i början av veckan.

Kram, Cecilia

HOUSE OF SVEA sa...

Supersnyggt med det svart och vita! Det blir nog inga problem med försäljningen där inte. Imorgon, lördag, kan du kika in för då lägger jag ut bilderna på trappen!

Ha nu en fin helg!

Kram Anna

Brunkullan sa...

Han bor väldigt fint din bror! Men det blir säkert lika fint på nästa ställe:)

Kram Susanne

Alberte sa...

Du har en kjempefin blogg. Takk for at du haråpnet hjemmet ditt . Har nytt hver bit av boken Lev vakkert.
Nå skal jeg lese videre.
Klem, Jannicke

Anonym sa...

Nämen bor din bror där!!!! Det är ju inte långt ifrån där vi bor :)
Trevlig helg!
Kram Sofia

designofluna sa...

Tänkte passa på att meddela att jag just nu har en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri Lunafigur. Kolla in om du har lust!
Kram Malin

Mitt skabbiga chica hus sa...

Fiiint, black and white:o)

Tusen tack gumman för klädtipsen, jag shoppade så det stog härliga till. Äger nu två par lean jeans, ett par mörka och ett par ljusa. Prisvärda och toppen att ha och byta med för man har ju inte bara råd med dyra snyggjeans. Båda topparna var jättefina men såklart slut i både S & M. Som tur var hittade jag flera andra så jag behöver iaf inte gå näck till jobbet imorgon.
(som för övrigt är på en stor reklambyrå inne stora staden)

Kommer jobba 70% så jag ska nog överleva. I hope.

kraaaam
Mia

HannasHörna sa...

Hej hej!

Vilket fint hem ni har och bror din får nog inga problem att sälja sitt hus.

Kram/Hanna

mariaemb. sa...

Rackarns att jag missade din loppis! Har haft ögonen på rostiga bokstäver.

Haha, det låter precis som min brandman till sambo skulle reagera. Hoppas att den klarar sig från brandincidenter! :)

Kram Maria