fredag 9 juli 2010

Rull i rull







Nu är gräset ut rullat runt stenarna och det känns genast mycket bättre i trädgården. Idag har vi varit och köpt lite blommor som planterats i den inmurade blomlådan. Helst av allt vill jag att de växer upp med en jädra fart, jag vill ha resultat direkt.
.
Ikväll har jag suttit i min favorit stol och druckit ett iskallt glas vin med min nya Elle tidning. Lavendeln som står i blom luktar ljuvligt bredvid. Det är ren och skär njutning det......
.
Kram /Marit

3 kommentarer:

Mitt skabbiga chica hus sa...

Gud va härligt!

Nu är det bara de sista träden vid vattnet som have got to die;o)
Tar med mig några pluggar om du bjuder på vin nästa dalatripp:o)

Ps. klart jag menade mer än två glas men jag kan ju inte skriva rakt ut att jag e en fyllkaja, folk läser ju det här;o)

Kramar!
Mia

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Jättefint blir de...
Kraam Linda

Maruska sa...

Så utrolig fint dere har det!!
Jeg likte så godt de hvite utestolene du viser på det første bildet, er det derfor lov til å spørre hvor de er fra? Er de kjøpt i Sverige? Har letet så lenge etter noen jeg liker, men her i Norge finner jeg ikke noen.
Har fulgt bloggen din en stund som så mange andre, og den sjarmerer meg så mye!
Ønsker deg en herlig lørdagskveld.
Kraam Marie :)