lördag 31 juli 2010

Långkjol

Nej nu ska ni slippa få se det hemska sneda planket (jag med snart hoppas jag). Istället får ni se mig istället ;) Om det nu är så mycket bättre. Jo men det är det va?
Ny höst kjol. Lång ska den va.
Alla kläder kommer från Lindex

Påväg till jobbet, då är namnskylten på.
.
Min stil i höst kommer att bli lite bohem chic. Jag är väldigt sugen på rött hår igen och kanske kanske även våga mig på en lugg alá Nicole Richi. Det är så snyggt tycker jag. Vi får se om jag vågar.
.
Fast just nu skulle jag verkligen behöva ge mig ut och springa om kvällarna för att få bort semester hullet. Jeansen satt ovanligt tight imorse. Men det är ju så skönt i soffan med ett glas vin om kvällarna, hihi. Jag tar tag i den nästa vecka istället.
Sen vill jag skicka en hälsning till M, Jordgubbar med mjölk. Stort grattis på eran Bröllopsdag.
.
Kram /Marit

7 kommentarer:

Moodboardwithflowers sa...

Klart du vågar! Luggen kan man ju bara kamma åt sidan om det inte känns bra.

Christine sa...

Kjempefine bilder av deg, blir utrolig inspirert av klærne og stylingen din. Tror håret ville blitt kjempefint med den fargen. Lykke til;-)

Huset på kullen sa...

Funderar också på att klippa lugg men jag har inte vågat än. Det kanske får bli till hösten...

Ha en skön kväll! /Linda

Två systrar sa...

Snygga bilder som vanligt! :-) Lite semesterhull hör till, man måste ju ha en reserv att ta av om det blir en hård vinter. Kram C&M

Unknown sa...

Du skulle passa i lugg..:)..så klipp på bara..Ha en toppendag..Kram/Annelie

elli sa...

Åh sån kjol ska jag också köpa Marit! (Om det är ok!?) Finns den på Lindex?

Marits vita skrin sa...

Klart du skja ha en sån kjol kära Ellie. Jag har fortfarande din svarta skinn jacka hemma.....

Kram på dig vännen min