fredag 21 maj 2010

u n d e r b a r a - h a n n a




Min snygging!

Visar er några fler av favoriterna från Hannas underbara foton.
.
Idag möttes jag av 2 små prinsar på flygplatsen. Åh vad härligt det va att se dom igen. Dom hade längtat efter sin mamma märkte jag. Dom ville inte lämna min sida.... och inte jag heller för den delen. Vi höll ihop ända till det var dags för läggning nu på kvällen. Jag låg bredvid dom och smekte deras små pannor tills dom somnade båda två.
Imorgon åker vi till stugan. Första besöket i sommar. Förra sommaren fixade brorsan och pappa en brygga så i sommar ska vi njuta av den och den nya stranden som dom har slitit med att få fram. Min kära mormor fyller 95 så vi ska fira henne också.
På Söndag kväll bär det av till Östersund igen. Så jag ska njuta av den här helgen med min familj.
.
Kram /Marit

12 kommentarer:

Unknown sa...

Åhh, vilka ljuvliga bilder!

Sanna sa...

Åh så fina bilder!!!
Kram

Joyforhome sa...

så underbara och kära bilder du visar :) blir helt varm i kroppen av att titta på dem

Kram

Anonym sa...

Åhh,
vilka otroligt fina bilder Marit!!
Verkligen super super fina.
Förstår att ni är helnöjda,kul!

Kram J.R

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilka snygga foton på ett snyggt folk;) Ljuvliga bilder av Hanna, så kul för dig att ha såna! Mari.

mammamia sa...

Fantastiska bilder!! När du tittar upp på din man ser man kärleken lysa i dina ögon! Fantastiskt!! Var rädda om varandra!!

Gabriella sa...

Underbara bilder...

Kram, Bella

Janne sa...

Vakre bilder av dere:)

jessicka sa...

Så underbara bilder. Det är så kul att ta kort när man får med sin Kärlek, jag lyckades få med min på det i höstas och det är så kul att ha kvar.
Ha en toppen dag
Jessicka

Lisa sa...

Väldigt vackra bilder med värme och kärlek i!

kjersti sa...

Dere er bare så nydelige Marit:)
Det var bare meningen at du skulle vinne denne tävlingen...

Håper dere har hatt en fin helg sammen:)

Varm klem fra meg

Vera sa...

Vilka underbara minnen ni får av dessa bilderna i framtiden! Jättefina!!