måndag 7 december 2009

Prinsens lilla skjorta



Liten söt vit-skjorta med tillhörande "skinn" slips från Lindex

"Skinn" klänning, även den från Lindex


Maximilian var så fin i sin lilla skjorta i lördags på bröllpet. Han tyckte nog det själv oxå. Han gick och drog i sin slips och sa att han var lik pappa. Skjortan är så cool med sin smala skinn slips.

Jag hade inte på mig skinn-klänningen på bröllopet om ni trodde det. Nej, det var den jag bytte om till i bilen efter middagen. Oj vilken fest det var ;)

Jag trodde jag skulle få ta igen lite sömn inatt. Men min lilla Max har haft hög feber hela natten, så vi är hemma och myser idag. Hoppas vi kan ta en liten sovstund tillsammans under dagen.

Kram /Marit

5 kommentarer:

Signe 1 sa...

Du var riktigt snygg i klänningen;-). Hoppas ni får en lugn och skön dag! Kram Sofia

Bralliz sa...

Gullig skjorta, och klänningen var supersnygg... såg den på fejjan också, skiitsnygg! :)

Kraaam Alice ♥

Snövita drömmar sa...

Mycket snygg klänning!

AkH sa...

Vilken söt skjorta, jättefin. Fin klänning också!
Ha en fin dag!
Anna-Karin
hemochting

Annas hjärtan sa...

Hej igen Marit! Nu är din käppren färdig, så det är bara att komma och hämta! Slå en pling innan bara. Ha en bra dag! Kram från Anna & Emelie