fredag 25 september 2009

Prickig klänning Lindex
Nu är lillprinsen frisk och kry igen. Det är som natt och dag på honom när han är sjuk. Det är verkligen ovanligt att se honom sitta/ligga i soffan en hel dag. Annars är det total full fart från det att ögonen slår upp till läggdags på kvällen.
Imorgon ska vi ha lite party här hemma hos oss. Så just nu kl 23.00 på kvällen borrar vi upp krokar i hallen så gästerna kan hänga upp sina jackor och förbereder maten för morgondagen. Det blir lite lättare mat. Lite olika pajer, bröd och sallad.
Och så sitter jag och knåpar ihop en låtlista på spotify. Vilken är eran absoluta favorit party låt? Jag behöver lite hjälp så att listan blir super. Jag älskar musik. Men min smak består mest av Counting crows liknande musik. Mjukrock har jag fått höra att det heter ;)
Älskar band som Five for fighting och Sister hazel och The kooks
Kram /Marit

18 kommentarer:

Luiza sa...

Vilken underbar klänning. Och den klär dig väldigt bra.

Har inget tips på musik, min fantasi sviker just nu.

Lycka till på festen.
Trevlig helg!
Luiza

Tessy sa...

Kings Of Leon kommer du säkert gilla då om du har missat dem.
Partymusik finns det ju massor av, just nu peppar jag till David Guetta feat Keri Hilson - When Love Takes Over.
David Guetta har generellt väldigt bra partylåtar, lite tyngre house vilket jag älskar att festa till! :D

LantlivsAnette sa...

Ohhh wow..vet du, en sån klänning vill jag ha !! Har precis tänkt på en svart med prickar, ska spana efter den idag, jag ska på en shopping sväng !!
Ha så roligt ikväll !!
Kraam Anette

Anonym sa...

Aah! Ja jag håller med här ovan, "When love takes over" och kanske ännu härligare "sexy bitch". Så sköna låtar:-)

Åh det ska bli så himla kul ikväll!! Ses sen lovely.

kram J Roman

In my house sa...

Jag tok älskar dina Monki stövlar..... grrrrr, det finns inte i närheten av mig..

kramiz

Anonym sa...

Vad kul med dina "dagens outfit". Jag blir jätte inspirerad. Du är jätte fin! Fortsätt med det!!

Party musik...var det ja.
Alcazar har mkt bra party musik, Madonnas senaste "Celebration", Basic Element "Touch you right now", Darin "Runaway", Måns Z "Maniac", Danny "If only you", Lady Gaga, Alice "Lady luck", Eric Prydz "Call on me", Rihanna "Don´t stop the music", Michael Jackson "Billie Jean, Beat it" osv.

Kikade lite i min egen spotifylista och där har jag en massa bra promenadmusik som även funkar att dansa till så klart.

Ha en riktigt kul kväll!

Kram Anna

Dalafrun sa...

Ja tycker att de mesta funkar bra om man ska parta lite :-)
Måste säga att de är en jättefin bild på dej,sååå fin klänning.

Ha de så jätteroligt ikväll

Kramar

Emelie sa...

Vilken fin klänning du har! Jag har letat efter klänning ett tag nu men inte hittat den rätta...Hoppas ni får det riktigt trevligt med många kära vänner!

Susanna sa...

Oj så härlig blogg, vackert hem och snygga outfits! Helt nytt för mig och jag minns inte ens hur jag hittade hit! Favoritar genast!
Trevlig helg!

sara på hedepipan sa...

Jag är dålig på musik och jag älskar ju Carolina Af Uggla och Pink och det passar kanske inte in här.
Ha det gött
kram sara

sara på hedepipan sa...

Jag är dålig på musik och jag älskar ju Carolina Af Uggla och Pink och det passar kanske inte in här.
Ha det gött
kram sara

dsign & inredning sa...

Hej... detta komme kanske i sista minuten. ja är sent ute ser jag men lite tips musik... ;)
Mannen min gillar hårdrock och jag gillar de lite lugnare rocken som han spelar;
*Volbeat är ju skitbra, dom har du kanske redan hört? ;)
*inflames gör bra musik,,,
*cold
*stonesour- låten through glas (minns ej va albumet heter)
*36 crazyfits- skin and atmospher (minns inte här heller)
*kings of leon som tidigare nämnts ;)
ja det var några få ja kommer på sä här på rak arm.
Ha en trevlig kväll!!!
kram Lena

Ullis/Leva på landet sa...

Var likadant här med att göra klart in i det sista innan man får gäster. Hoppas att kvällen blir kul och att du hittade en massa bra låtar.

Kramar Ullis

LantlivsAnette sa...

Hallo där !!
Nix, det fanns bara en klänning kvar, en 38 och det är för litet för mig,synd, men såg att Indiska hade en med prickar oxå, men det var större prickar på den..så jag väntar, det blev en små blommig klänning i fuxia färg från HoM istället..
Kraaam Anette

johanna sa...

Hoppas festen var lyckad!! Söt klänning.
Kram

Ellinore sa...

Fiiin!

Ellinore sa...

Fiiin!

Jenny sa...

Din blogg är fantastisk! Jag följer den och ser fram emot varje nytt inlägg, dina foton är alltid så fina och jag inspireras av alla dina idéer och projekt!