måndag 14 september 2009

Levis rum



Levis stolen som jag har klätt om har fått flytta in till Levis
Tavlorna har gulliga Josefin med den inspirerande bloggen My lovely grandma köpt och skickat till mig.



Här kommer lite bilder från Levis rum. Jag hittade ett litet bord för en tjuga på loppis som blev perfekt i hans rum med lite stolar och en pall runt.
Ovanför bordet satt jag upp en liten hylla jag köpt på loppis och ställde en massa bilar på. Det blev genast poppis. Jag ska tillägga att bilarna står inte kvar särskilt länge.
Bredvid bordet har jag målat en gammal tavla med "svarta tavlan färg" och målat om ramen. Blev perfekt för lill-gossen att stå och kladda vid.
Kram /Marit

12 kommentarer:

nea i det gula huset sa...

Hej hej!
Vilket fint rum er lille kille har! Perfekt bord till ett verkligen perfekt pris!

Har en liten fråga!
Golvet..har ni behandlat det på ngt speciellt vis? Gillar färgen skarpt och vi ska lägga ett obehandlat brädgolv nu och då är ju möjligheterna många!

Ha det fint!
//Nea

Signe 1 sa...

Hej raring! Bedårande rum lilla sonen har:-) Precis i min smak, du får alltid till den rätta känslan:-). Kram på dig! Sofia

Plupps krypin sa...

Gillar stolen du har klätt om, såååå tufft! Yvonne

sara på hedepipan sa...

Ja super frächt. Man vill att det ska se fint ut men inte barnen jag förstår inte det men det måste ju vara bevis på att man inspirerat dom.

kram sara

Brunkullan sa...

Vilket fin rum han har Levis:) Stolen älskar jag! Har sparat 10 av jontes slitna jeans, och ska sy lite av tänkte jag. Det där var en smart idé:)

Susanne

Jenny sa...

Hej Marit!
Verkligen jättefint pojkrum! Vilka söta tavlor från Josefin, de passar jättebra där!

Du frågade om skolplanschen, fick ge 265kr för den +frakt så det blev inte jättebilligt..
Såg att det finns en precis likadan ute på Tradera nu!

Ha en bra vecka,
Kram Jenny

Bralliz sa...

Hej Marit!
Vilka söta leksaks bilar han har, den större gråa bilen på golvet var också söt :)

xx alice

Dona blogg sa...

Åh, så mysigt!
Vackert rum till en söt liten gosse med så fint namn.
Gillar sovhörnan jättemycket.
Kul idé med fåtöljen också :)
/Pernilla

Anna-Malin sa...

Hej, vilken mysig blogg du har!
Helt underbart pojkrum, gillar färgerna...

Hälsningar

A-M

Marie sa...

Ett s snyggt rum han har, ett riktigt killrum. Smart idé med tavlan.
Kram Marie

me and alice sa...

Hej Marit!
Åh vad fint han har i sitt rum... Älskar färgerna där inne. Sen är han ju så söt också... Precis som sin mamma!
kram Susanne

minsysterochjag sa...

Underbart rum! Vitt och tufft på samma gång! Har själv sparat på mig kilovis med jeans som jag tänker att jag ska göra en massa häftigt med. Min Edvin skulle nog bli hur glad som helst för en likadan fåtölj i sitt rum!
Tack och hej! /Hanna