söndag 6 september 2009

Kräftskiva

Väst och halsband från Lindex

Det här hade jag på mig igår på party. Jeansen är riktiga gamla favoriter. Dom har hängt med länge. Det är min superduktiga kusin Maria som har sytt dom. Dom var slitna redan när jag fick dom men jag tycker dom bara har blivit snyggare och skönare med åren. Västen är ny och har en massa nitar påsig. Skit snygg är den.

Vi hade jätte kul igår på kräftskivan. Lite dans blev det också på ett uteställe. Men jag är ganska pigg idag ändå;)

Va glad jag blir av era snälla goa kommentarer. Kul att ni tycker om kläd-inläggen.

Kram /Marit

13 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så snyggt! O vad snygg du är!!
Kul att blanda kläder o inredning, det hör ju ihop tycker jag!
Kram Anna

Sjabbig men chic sa...

Vad duktigt att sy jeans som faktiskt blir supersnygga också. Kul med lite outfitsbilder Marit.

Kram Lisa

Vitt för själen sa...

Skitsnygg outfit!!
Kul med kombinerad blogg. =)

Anonym sa...

Hej hej min vän!

Gu va kul att du har börjat med kläder på bloggen också...får ta och kika in till dig på Lindex när alla gravidkilon försvunnit så du får styla upp mig..hihi. Hoppas allt är bra.

Kram kram Mia

♥ Fyra årstider sa...

Jätte kul att få se dig på bild.
Kram Lotta

Sanna sa...

Jag älskar dina klädinlägg!!Jag blir jätteinspirerad. Så snygg du är!
Kram, Sanna

Anonym sa...

Hej Marit!

Du har en sån superinspirerade blogg och jag är inne ofta o kikar.
Vad jag förstår så jobbar du på Lindex efter klädköpen du gör. Isf är vi på samma företag fast jag är i region 4. Det kommer sååå mkt snyggt i höst, man vill ha allt;)

Fashion is fun!!!!
Christina

Marits vita skrin sa...

Hej Christina.

Jovisst jobbar jag på Lindex.
Vad kul med en kollega!!
Jobbar du oxå som bk?

Ja i höst blir man riktigt fattig;)

Kram /Marit

Signe 1 sa...

Snyggelisnyggt Marit! Som alla dina kläder verkar vara:-)) Ha en fin kväll, kram Sofia

In my house sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SNYGGA SNYGGA MARIT, vad jag älskar att kolla på dina outfits =) Grrrrr, vad kul,,,, den västen är döööö läcker, har slitit i den några gånger,,,, men snyft fanns ej i min storlek... Å tack för dina ord om mig, Goá du


Kraam j

Hanna & Hugo sa...

Hej darling =)

Öj öj vad snygg du va på kräftskivan....
Nu längtar jag tills vi ska ut å svänga lite ;)

Ha en skön vecka puss puss

sara på hedepipan sa...

Du blir bara snyggare och snyggare! Du klär verkligen i kläderna och super snygg i jeansen.
kram sara

Anonym sa...

Va fin du är =) =)
Fin blogg, kul med lite allt möjligt, det kommer du att vinna på =) Ha en bra vecka!!!
Kraaam Sofia