tisdag 29 september 2009

Fotograf Petra


Jag vill göra lite reklam för en underbar fotograf som heter Petra. Jag har skrivit om henne förut. Här har hon fotat mina busfrön i sin otroligt fina ateljé. Jag älskar vad hennes man, Magnus, (som jobbar tillsammans med Petra) har gjort med färgen på bilderna. Dova med ändå inte helt svartvita.
Jag ångrar inte för en sekund att jag har gått till en fotograf och fotat både magar, bebisar och även pojkarna när dom är lite större. Det är dom dyrbaraste fotografierna jag har här hemma och det Petra kan göra med kameran är ren och skär konst tycker jag.
Kram /Marit

13 kommentarer:

Emelie sa...

Verkligen jättefina kort på dina pojkar! Riktigt duktig fotograf! Att fota barn är inte det lättaste...

Ellinore Alm sa...

Du har världens finaste pojkar. Helt seriöst. Blir nästan tårögd, min vän. Puss på dig.

in my house sa...

Hallo Bruttis,,,, Leoparden är en oversize T-shirt,,, riktigt snygg, med utanför sömmar i guld.... Den hade passat dig med dina snygga skor!!!! =)=)=)


Kram kram j

Malmkakan sa...

Petra är otroligt duktig fotograf. En god vän till mig var nyligen där och fotade "magen".

Era foton på grabbarna är jättevackra!

Kram, Cecilia

Tulipa sa...

Hej Marit!

Vilka fina bilder!

Jag förstår att du inte ångrar dig..vem hade gjort det?!!

Gillar också färgen på dem!

Underbart!
Kram Mariette

Signe 1 sa...

Bedårande bilder på dina kids, klart de är de dyrbaraste korten du har, gillar också nyansen på dem!!:-) Kram Sofia

Sanna sa...

Vilka underbara bilder!Jag förstår att du är nöjd!Kanske jag också borde föra mina gullungar till fotograf. Sonen har varit en gång (om man inte räknar med dagisfotograferingarna), men dessa bilder blev lite onödigt mörka, med mörk bakgrund. En gång hade jag också en kompis som fotar en del i sitt jobb att ta bilder och de blev nog helt fina. Fotade julkort där han satt som en liten ängel på ett moln och några med tomteluva. :)
Ha en bra dag!
Kram Sanna

sara på hedepipan sa...

Har en kompis som är duktig på att fota ska nog se om hon kan fixa lite fina bilder för som du säger är färgen fantastisk.
kram sara

Sjabbig men chic sa...

Underbara foton på underbara killar!
Skönt att det är bra med dig!

Kram Lisa

mylovelygrandma sa...

Hejsan Marit!
Underbara bilder på underbart söta barn :)
Tack för snälla ord om mig på bloggen!
Jag är lite hopplös med bloggen för tillfället.. mycket med skolan! Var praktiserade du under din utbildning?

Kram!!!!!

Gnistrande snö sa...

Ljuvliga bilder, gillar också färgtonen!

Kram
Katarina

AkH sa...

Vilka jättefina, naturliga bilder på dina barn. Så fina de är!
Ha en fortsatt bra dag!
Anna-Karin

Anonym sa...

Jättefina bilder på våra söta favvo pojkar som vi älskar såå otroligt mycket!

Kramar i massor från Carro, Patrik, Max och Alex