fredag 18 september 2009

En liten dagens

Kjol Veromoda, T-shirt Acne, Väst Gina tricot.

Nej, jag tar inte mig själv på så stort allvar :)

Hej hopp.

När vi ska fota dom här outfit bilderna så kan jag inte låta bli att fåna mig lite, det gör jag väl jämt när det kommer fram en kamera iochförsig. Mange blir lite smått galen på mig. Så det är väl ungefär 1 kort av 30 som är bra. Om det är nån som undrar varför jag står mot samma vägg hela tiden så är det för att där är ljuset bäst i huset. Det spelar ingen roll om det är fm eller em.
Den här kjolen används flitigt nu kan jag säga. Annars är jag en riktig jeans tjej faktiskt.
Häromdagen såg jag en sån snygg brud på stan som jag blev inspirerad av. Hon var otroligt snygg i håret. Så nu försöker jag mig på en "skogsvrå" känsla på kalufsen med lite vågor och rufs.
Idag är jag ledig och det betyder en heldag med mina pojkar. Vi ska bara vara, leka och kanske storhandla lite. Man måste ju göra det ibland också.
Tack för alla snälla kommentarer om den nya sänggaveln. Själv är jag urusel på att kommentera hos er andra förtillfället. Men det betyder inte att jag inte är runt hos er och kikar och inspireras. Tiden räcker inte riktigt till ibland känns det som.
Kram /Marit

14 kommentarer:

Anonym sa...

Go`morgon bruden!
Ha nu en härlig dag med pojkarna,själv har jag en rolig stängning,känns värre när det är fredag.
Roligt glada kort!
Kram Frida B

Anonym sa...

Snyggo! O vilket tjockt härligt hår! O när jag ändå håller på- sänggaveln var superfin!
Kram Anna

sara på hedepipan sa...

Du är super fin i håret, och skorna var ur snygga. kul att det inte bara jag som fjantar mig när kameran kommer fram. Men sak samma du är snygg då med, lite mer personligt.
kram sara

Signe 1 sa...

Hej raring! Kanonfina kläder och du verkar vara så go!!:-) Och jisses vad häftig sänggaveln var i förra inlägget, jag gillar!! Ha en härlig dag, kram Sofia

me and alice sa...

Hej Pinglan!
Snygga bilder på en superpingla! Bra så att gamla tanter som jag får lite update om hur modet är just nu...*fniss*
Jäklar vad snygg sänggaveln blev! Har länge gått och fnulat på att ha en dörr jag också, men nu har den stått längst in i vår källare i måånga år och fått en massa fukt på sig... Så den blir det inte. Får njuta av er gavel på bilderna istället!
Kram Susanne

dsign & inredning sa...

tjusiga du! ;)

Det vita dårhuset sa...

Haallo Marit!
Jag förstår precis.... Jag försöker också rufsa till håret ibland för att se snygg ut !

Lycks kanske inte liiika bra som du men ändå...**fniss**

Hare/ Erika

Dalafrun sa...

Du ser riktigt fräsch? ut bruttan,jättefina kläder :-)

Du behöver inte kommentera jämt,man vet ju att du ändå finns där :-)

Ha en riktigt härlig helg

Kram/Sara

pysseltanten sa...

Halloj...=))
Måååste säga...shit va snyggt håret e när du har de såhär lite vilt...=)
Gillade västen...=))
Kraamizar Git

In my house sa...

Faaaaasen va snygg du ä,,, verkligen skitsnygg, fin fint hååååår.... å ja kläder stil, allt... Din karl han kan vara glá =)=)=)=) som har en sån pudding!!!!


Kram kram j

Anonym sa...

Snygg du är:-)

Ser fram emot nästa helg!!

Kram Johanna R

(eddas) sa...

Så søt du er...og ett fantastisk hår har du....og døren som sengegavel ble kjempetøft....
ha en flott søndag
klem edda

Dicksonska våningen sa...

Hej hej!
Vilken härlig blogg, det är första gången jag är här.
Gillar verkligen mixen av inredning och mode. Bra för en som jag som har tappat bort mig i kläd-djungeln för länge sedan!

Kram Annika

Engelska Villan sa...

Hej Marit!
Känner igen mig, jag är oxå urusel på att kommentera nu för tiden. Jag kikar runt, men hinner liksom inte med mer! Men nu tar jag tag i det lite :)
Vilken underbar sänggavel!!! Superfin verkligen. Och du med ;)
Kram Anna