fredag 11 september 2009

En dagens...


Tisha Acne, kjol veromoda, punkeskorna Monki


Halsband Lindex


Eller gårdagens kanske jag ska skriva. Dom absolut skönaste T-shirtarna gör Acne. Grym kvalite som håller hur många tvättar som helst. Jag är en sån där som går barbent ända in i Oktober. Jag tycker det är mycket snyggare med bara ben än med strumpbyxor. Mina kollegor tycker jag är lite knäpp....
Hela den här outfiten med en tisha och en enkel svart kjol blir så mycket snyggare med ett speciellt halsband. Och denna snygging har jag köpt på Lindex. Just nu älskar jag min svarta skinnjacka och punkepjucksen. Dom passar till allt i min garderob just nu känns det som.

Ha en skön Fredag. Det ska ju bli lika fint väder idag med.
Och jag jobbar halvdag ;)

Kram /Marit

9 kommentarer:

Emelie sa...

you go girl...*ler*

Jenny sa...

Supersnyggt Marit..halsbandet är pricken över i:)

Ha en sköön helg,

kram Jenny

(eddas) sa...

Hei....
fine bilder..
en god helg til deg
klem edda

Villa Hemma sa...

Godmorgon

Fnissar lite, jag är tvärtom. Har haft leggings sen augusti :)

kram o trevlig helg

Sjabbig men chic sa...

Ja, Acnes t-shirtar är helt underbara. Ursnyggt halsband.

Kram Lisa

sara på hedepipan sa...

Halsbandet var läcker, verkligen läckert.
kram /sara

Inredningsfrun sa...

Vilken söt blogg jag trillade in på! Roligt!!!

Kram från en bloggare till en annan :-)

// Inredningsfrun

Bralliz sa...

Snyggt halsband! Har beställt ett guldfärgat halsband från hm.com, det blev helt slutsålt efter bara några dagar men jag hann beställa ett :)

Ha det bra!

Kraaaam Alice ♥

VITA NYANSER sa...

Så snygg du är i dina fina kläder! Jag är oxå en tightstjej, som Villa Hemmet skriver, har haft tights sen i somras = )!

Ha en skön söndag!
KRam L-L