söndag 16 november 2008

Och vinnaren är.......

Jag är helt mållös. 118 st har varit med och tävlat om min God jul skylt. Helt otroligt.
När jag startade tävlingen i söndags så tänkte jag att om 19-20 st är med så är jag glad.

Att det var så många som ville vinna skylten trodde jag aldrig.
Ja ja kom igen nu då, vi har väntat hela dagen tänker ni, vem har vunnit.Maximilian fick dra en lapp, ni må tro att jag skrivit lappar idag, phu.



Och vinnaren är, Ingela med bloggen Inspiration i vitt. Stort grattis Ingela.
Maila din adress så kommer skylten inom kort.
Ni som följt bloggen i veckan vet att jag skrev i tisdags att nåt väldigt roligt hade hänt.
Jag kan avslöja att mina God jul skyltar ska säljas på butiken Gruvgatan 13 i Falun.
En av mina absoluta favorit butiker som ni måste besöka om ni kommer till Dalarna.
Jag är så himla glad.
Jag kommer att sälja dom här på bloggen också förstås om nån är intresserad.
Jag vill bara säga tusen tack för alla gulliga och snälla kommentarer som jag fått under veckan, jag har läst dom om och om igen ska ni veta. Och blivit lika varm i hjärtat varje gång ;)
Och jätte kul att så många nya läsare tittat in.
Det dyker nog upp en tävling snart igen, för det här tyckte jag var jätte roligt.

Kram/ Marit

24 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vackra!
Grattis till att dina brädor ska säljas på Gruvgatan!!! Vad roligt för dej, skitkul ju! Är glad för din skull:-)
Dom är ju så vackra så jag förstår att de är populära.
Och tack för igår!! Vi har ju så kul när vi ses alla!! Vilket rajraj!
Puss och kram J

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Grattis Ingela!
Så kul att skyltarna ska säljas i butik!! De är ju såå fina, vad duktig du är!! :)
Kram Jeanette

Hem och Harmoni Marie sa...

Grattis till vinnaren! Och kul att du ska sälja fler brädor i butik och blogg.
Kram Marie

Fru Román sa...

Hej babe!

Är så glad att dom ska sälja dina vackra brädor på Gruvgatan. Du är så himla bra och duktig! :-)
Och tack för senast. Är så glad att du följde med på hippan. Älskar dig. Puss och kram Carro

P.S Grattis till vinnaren av brädan. :-) D.s

Villa Carl Larsson sa...

Vad roligt att så många varit med och tävlat :) Du har ju gjort en helt fantastisk bräda så det är inte så konstigt. Kram

Gårdsromantik sa...

Det var verkligen en snygg text på skylten!

Kul att du får börja sälja i butik också!

Kram Maud

Sjabbig men chic sa...

Klart att många ville tävla om den där fina skylten. Stort grattis till vinnaren!

Lisa

Norrdalen sa...

Grattis till vinnaren och himla kul att du får skyltarna sålda i butik! Sånt värmer oerhört!

Trevlig söndagskväll! kram jannica

Maria sa...

Stort grattis till vinnaren och grattis till dig också! Så roligt att dina skyltar ska säljas på Gruvgatan! Vår har sin givna plats i hallen, så vacker!
Kram
/ Maria

Inspiration i vitt sa...

JIPPPPIIIIEEE
är det sant läste jag verkligen rätt,
ja det står ju faktiskt mitt namn.
Om du visste vad jag blev glad över att vinna den så enkla men otroligt vackra skylten, ååå vad den kommer att passa bra hos mig tack så himla mycket.

Vad roligt för dig att få sälja dina skyltar på gruvgatan, har aldrig varit där men vet ändå att det är en otroligt vacker och poppulär butik. Hoppas att du får sälja riktigt mycket där, men det kommer du att få så fina som dina skyltar och skrin är.
Största kramen till dig/Ingela.

Inspiration i vitt sa...

Glömde det viktigaste min mailadress.
ingela.broling@gmail.com
Ps, du ligger kvar i min högra sida för att jag vill visa alla vilken fin bräda jag vann.

Brunkullan sa...

Stort grattis till vinnaren:)
Och lika stort grattis till dig som ska få en återförsäljare:)

Susanne

ANNIKA sa...

grattis till vinnaren !
du kommer säkert att få sälja många brädor var så säker...
Ha det så bra !
Annika

Vit Gladiolus sa...

Å så kul att brädorna ska säljas i butik! Grattis till vinnaren!
Kramisar

♥ Fyra årstider sa...

Tänk om jag får turen att visa en skylt i mitt reportage...det vore lyckan...
Kram Lotta

Tulipa sa...

Vad kul att dina brädor ska säljas på Gruvgatan. Har aldrig varit där eftersom jag bor långt därifrån, men har ju läst på många bloggar hur populär den butiken är! Stort grattis!
Kram Tulipa

Sign of hearts sa...

Vilka fina skyltar du gör!
Otur att jag missade din tävling!¨

Hälsningar Annika

Villa Carl Larsson sa...

Hej igen Marit och tack för din kommentar :) Det är så roligt när folk lämnar lite spår efter sig!

Jo gällande skrivbordet. Jag har inte köpt det :) Ägaren har nu gått ner till 1000 kr men jag tycker fortfarande att det är lite dyrt. Fröken fräken med bloggen Tusen ideér och en fröken sa till mig att ekbord inte är så lätta att måla alltid. Vad har du för åsikt om det? Jag vet inte för jag har inte målat många möbler i mina dar. Det borde väl gå att slipa och få till det, eller?

Kram Josefin

Villa Carl Larsson sa...

Oj nä men hej.. nu är jag visst här igen.. haha
*skratt* Ja det var nog ett pucko det haha. Jag ska försöka bjuda 700 kr så får jag se hur det går. Tack för hjälpen gulliga du!! Och tack för tipsen gällande målningen. Tur att jag frågade just DIG *L*

KRAM

Mia sa...

Oj så mycket fint du har, för varje dag som går så hittar jag allt fler härliga bloggar.

Kram Mia

Jellon sa...

Ett stort och varmt grattis till dig för att du får sälja dina fina skyltar i favoritbutiken. Så jätteroligt! Vill även skicka ett grattis till den lyckliga vinnaren också :-) Må gott och ha det så jättebra! Kramar från Märit på Jellon

Adoridarling sa...

Hej! nejmen vilken tur Ingela har som vinner hos oss båda!

Grattis till att du ska sälja skyltarna på Gruvgatan 13, den butiken är ju underbar så dina skyltar kommer att passa utmärkt där!

kram kram

Anonym sa...

Ja det var roligt att du hade en tävling, gör gärna om det=)

Ja du jag kanske dyker upp hos dej nån gång, vore jättekul att se golvet, och resten av ditt hem live=)

Ha de gott!

Anonym sa...

Grattis både till vinnaren och till dig. Dina skyltar är ju bara sååå fina.
Kram Carina